TAGA I LA SERRA CAVALLERA

IMG-20160524-WA0007

Sortida Taga

El passat dia 1 de maig, vàrem realitzar la sortida al Taga (2.040 m), pujant des de Pardines.

Aquest poblet té un encant especial, en un entorn verd i ramader, on es respira una tranquil·litat i quietud molt envejada per la gent de ciutat.

Vam arribar al poble ben d’hora (10:30) i ens trobem amb un dia lluminós, però també amb un fort vent i gelat!

Aquest fet, que no estava previst, ens va plantejar l’opció de buscar una ruta alternativa arrecerada.

Però finalment vam decidir començar la idea original i ja veuríem …

Per sort la ruta anava per una part de la vall bastant protegida del vent i així vam poder fer cim, després d’un aperitiu a mig camí.

Inclús l’Anna de set anys va arribar.

A dalt el fred vent va fer impossible poder-hi dinar. Vam gaudir, encara que menys del que ens hagués agradat, de les espectaculars vistes del Taga: Pirineus nevats, Puigpedrós, Puigmal, Infern, …. Pedraforca, Puigsacalm i Montserrat!

Així que, una mica tard, vam fer l’entrepà/carmanyola de baixada.

Finalment i abans del retorn a Barcelona, una cervesa/refresc al bar de Can Manel.